Thursday, December 2, 2010

Berakhir yang pertama..

Deenul Huda...
  Alhamdulillah ala kulli haall, setinggi-tinggi kesyukuran pada Allahu Rabbuna atas segala kurniaanNya... Hari ini, dengan berakhirnya imtihan Nahu Sorof maka tamatlah imtihan niha'ie Sem 1. Semoga kejayaan yang cemerlang menjadi milikku serta sahabat-sahabat seperjuangan. Pesanan penting untuk diri khususnya dan juga sahabat-sahabat, selepas kita berUSAHA maka wajiblah kita berTAWAKKAL pada Pemilik Setiap Natijah. Faiza 'azamta fatawakkal 'alaLLAH! Bersangka baiklah dengan Allah kerana Dia takkan menguji kita atas apa yang kita xmampu tanggung. La taqlaq!

 Seterusnya, dengan rasa syukur dan gembira, TAHNIAH ATAS GRADUASI ANDA!! sy ucapkan khas dan istimewa buat kakak sy yg ke 5. =) Semoga perjalanan hidup CikNa sentiasa dalam hidayah dan rahmat Allah.. Aamiiiin..
 
Congrats.. =)
 TAHNIAH wa MABRUK ALAIKUM diucapkan buat sahabat-sahabat di kolej matrikulasi yg dah dapat result sem 1.. (^_^) Alhamdulillah, semua dapat result yang mantop! Teruskan usaha kalian! Doa sy sentiasa bersama kalian.. Semoga jalan yang kita semua pilih akan membawa kepada pengakhiran yang sama yakni meraih REDHANYA. 

Ohana.. =)

 Barakallahu lakum...

2 comments:

Saefullah said...

amek cos ape eh?


btw, semoga result exam power.
!بالتوفيق والنجاح

Annisa Asyifa said...

salam ya sahabat, ana ambil kos syariah.. amiin,jazakallahu khairan!
..بالتوفيق والنجاح أيضا